Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~niemysza | użytkownik

imię i nazwiskoKarina Barańska adresRzeszów zarejestrowany29.12.2004 @22:04:05 ostatnio na stronie18.09.2012 @03:17:27

focę więc jestem.


zdjęcie profilowe fot by http://zetkazet.digart.pl/


drugie konto, wspólne z rooseveltem http://projektteka.digart.pl/ - zapraszam :D

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.fineart.baranska.eu Gadu-Gadu658218
digarty248 komentarze3878 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~roosevelt    09.01.2010 @00:41:58
~beleczka    14.12.2009 @21:50:17
wspaniale słyszeć to z Twoich ust (:
ostatnio edytowane: 2009-12-14 21:50:38
_______
https://www.facebook.com/koniksalami.photo
~BeataKrynicka    11.12.2009 @19:49:30
ale nas trzymasz w niecierpliwości, ale cóż takim talentom trzeba wybaczyć
czekamy czekamy!!!
pozdrowionka
~BeataKrynicka    10.12.2009 @01:29:43
no i co? po sezonie dawno a my tu dalej w zniecierpliwieniu!
dawajta co nowego
pozdr
~Lezli    05.12.2009 @21:55:31
Twoje zdjęcia wywarły na mnie wielkie wrażenie.
Świetna, oryginalna galeria.
Gratuluje takiego spojrzenia.
~Lucemrod    28.10.2009 @16:27:35
żyjesz?? dawaj cosik nowego!!
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~Lucemrod    27.10.2009 @00:14:00
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~tomdx    22.09.2009 @21:13:46
super foty
~wojtekga    22.09.2009 @12:17:17
bardzo dziękuję Karino !
pozdrawiam miło, Wojtek
~jotha    14.09.2009 @08:44:09
ok. przestaję oceniać, bo ja jestem nieprofesjonalny
~MalaKrolewna    14.09.2009 @00:20:01
świetna galeria
_______
Wyobraź sobie że zawsze masz czas... Nikt ci nie powie jak długo ma trwać pogodny letarg w pół kroku do gwiazd...
~Indecorum    12.09.2009 @22:41:03
_______
http://niemodnie.pl niemodnie.pl
http://www.facebook.com/niemodnie facebook fanpage !
~kalalala    11.09.2009 @21:08:35
eee i po cholere jestes tak daleko.
rozebrałabym się dla Ciebie
_______
Każdy chce ciupciać królową ale nikt nie chce jej poślubić
~Lucemrod    09.09.2009 @00:31:46
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~Lucemrod    09.09.2009 @00:12:34
god damn it!... O,oh! I mean: Allah damn it! :D
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~BeataKrynicka    08.09.2009 @23:10:58
ha! no prosze a ja do niedawna nie widziałam o jego istnieniu i o wysepce
można by popłynąć kiedyś i przycumować
jak po weekendzie? pozdr.
~Lucemrod    04.09.2009 @18:42:48
właśnie?! co to się stało, że wszystkie zdjęcia z ostatniej serii zniknęły??:/
pozdrawiam
ostatnio edytowane: 2009-09-08 23:14:19
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~BeataKrynicka    04.09.2009 @00:17:30
yyy... co sie stało z całą serią???!!!???
~GURUART    01.09.2009 @19:22:27
Cudowna galeria. Jestem pod dużym wrażeniem.
~BeataKrynicka    01.09.2009 @10:21:48
thx
~manufaktura    01.09.2009 @10:08:38
świetne to ostatnie
~manufaktura    01.09.2009 @10:07:07
jestes???
~BeataKrynicka    30.08.2009 @10:25:30
hahaha jestem jednym z nich - smacznego konsumowania!!! zapomniałam wczoraj dodać
~BeataKrynicka    30.08.2009 @00:12:00
http://neoromantika.digart.pl/ nie wiem czy już tu trafiłaś wcześniej, ale jeśli nie to polecam
~BeataKrynicka    29.08.2009 @00:39:43
z niecierpliwością czekam na c.d.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 28 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt